Så det kan gå..

Bara för att man inte uppdaterar bloggen så behöver det som bekant inte betyda att det inte händer något i ett ens liv. För att göra en lång historia kort så är jag en blindtarm fattigare sen vi hördes sist.
 
Åkte in på akuten lördagkväll och tio undersökningar senare vart man inlagd och bestämt att det skulle bli operation samma natt/morgonen därpå. Och jag som trodde att jag hade haft ont innan hade då ingen aning om hur ONT det skulle göra efteråt. Helt groteskt ont. Eller typ känslan av ett knivhugg i magen varje gång man försöker sätta sig upp/kliva upp ur sängen. Omöjligt att stå upprätt och dom typ femton stegen till toan kändes som längsta vandringen ever. Lägg därtill att spy upp allt man äter första dygnet, hög feber, noll matlust kommande dagarna och en smärta som aldrig verkade vilja ge med sig. 
 
MEN, nu har det äntligen vänt. Har känt mig betydligt bättre idag och har till och med varit ute och gått en bit. Har även bestämt mig för att jag ska till Stockholm i helgen (bestämt sedan länge) som jag var millimeter från att avboka igår. Är så jäkla peppad!
 
Besparar er misär-bilder från dom senaste dagarna och lägger upp några från innan operationen där jag istället var relativt lyckligt ovetande om vad som komma skall..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0