dfghjkl

Insåg just att juli månad typ är slut? Det har vart typ 3 soliga dagar och snart börjar skolan igen.. Är lite taggad ändå, är lite less på att jobba.

Veckan då;

Måndag: Tog bussen från stan till Ånäset för att träffa Sara. Träffade Annicka på bussen, väldigt längesen vi snackade sist så det var kul! :) For till Sara, chillade lite, ringde Alexander så han kom och hämtade oss med fiinbilen. Sen for vi förbi Lufta och träffade Anton och Magnus som jobbade, snackade med dom ett bra tag och sen for vi vidare mot Robban. Var tjocka och åt på pizzeria Mallorca och sen for vi förbi Alexander en sväng. Sen kom vi på att vi skulle till min stuga så då for vi dit, hittade inte nyckeln till stugan så vi gick ner till havet istället. Sara fick för sig att hon skulle bada men ångrade sig när hon insåg att vattnet var typ 10 grader. Sen for vi till Sara igen och hängde lite. :)

Tisdag: Sov hemma i Flarken, packade in oss i bilen och började köra till farmor. Jag övningskörde första biten men skippade det efter ett tag eftersom det gick sämst. ;p For till Röbäck för att hämta upp Johan och fortsatte sedan mot Sörfors för att pappa skulle ta en genväg till Vännäs. Vägen var iaf sämst så vi fick punktering, tog sitt lilla tag innan det var lagat men vi kom fram till Högland, Bjurholm till slut. Blev lunch och vara med småkusinerna. Sedan skulle vi ut på "promenad" men slutade i typ längsta vandringen jag har gjort i mitt liv. ;o Vi gick ett par kilometer ner från farmors gård för att gå och kolla på Öreälven. Vi tänkte ta en annan väg tillbaka så vi började gå längs älven, men det har ju regnat typ hela sommaren så vattennivån hade stigit liiite, så det var inte så mkt stig kvar. ;p Vi blev blötare och blötare eftersom att stigen typ var borta så vi fick vada med skor, sockar, jeans och allt, haha. Stigen tog typ aldrig slut men sen delade den sig så vi började gå på en väg, Amanda, Lukas och Wille skulle självklart fortsätta på den översvämmade stigen istället. Sen efter att vi hade gått i en evighet till så kom vi fram till en stor slänt/kulle/berg/whatever som vi skulle gå uppför och självklart hade stigen växt igen sen pappa var där sist men vi hittade hem till slut. :) När vi hade vart hos farmor ett tag kom de andra tillbaka, dyngsura upp till typ halva låren eftersom de hade valt en lite sämre väg. Sen blev det sova, middag, efterrätt osv, på hemvägen tog vi en sväng förbi Pengsjö eftersom vi bodde där förut när jag var liten och vi skulle se hur det såg ut nu och så. :) Vi stannade också på en badplats i pengsjö, var förbi Vännäsbys kyrkogård, sen heeem! :)

Onsdag: Har vart med johan hela dagen, var ut en sväng till Norrmjöle för att bada men det var lite för kallt och så började det blåsa så vi for hem efter nån timme. ;p

Imorrn blir det jobb igen efter en veckas ledighet, jobbar 8-17 sen är jag ledig fre,lör, sön, najs! =)

holmön

Hej! jag har vart med Ida på holmön hela helgen. Tyvärr så sög vädret så det fanns inte så mycket att göra men vi försökte roa oss ändå. ;p

aja, lite bilder från när vi väntade på färjan hem:

Färjan

Sa åt Ida att leka turist, haha

söt! :)

haha xD

Röbäck nu, hejsvejs! =)

hej igen!

Har inte skrivit nått på nästan en månad nu, illa. Fast iofs, det har inte hänt så mkt förutom jobbjobbjobb. Hoppas på en fet lön så det känns värt det. :)

Har iaf hunnit vara på peace&love, troligen min första och sista festival. ;p haha inte riktigt min grej. Okej, det var riktigt roligt mycket av tiden. Men, jag blev seriöst galen på den 1000 gradiga hettan+ en camping utan skugga, bajamajor, vårat dyngiga camp, världens minsta tält, folk som typ hoppade på ens tält när man sov, alla köer osvosv.

Alla konserter var dock najs. Vi såg Volbeat, Mortley Cruoe, Alice in videoland, Milow, Melody Club, The Sounds, Hello Saferide, Erik Hassle, Håkan Hellström (bääst <3) , tror det var alla. :)

Det var kul att va med johan, kix, ida osv och vi träffade även en del skönt folk. Alla var typ från Örebro (örebrruuuu ;)), sthlm, eller faaalun ;D.

Aja, här kommer lite bilder iaf:

tält, tält och mera tält.

kixan :)

sköna killar det där :)

jag ock kix :)

bajamajor ;s

toarulle-killarna ;)

en söt johan :)

haha alex, typ fullast på campingen ;p

sovarn

fredrik och kix

fla :)

alla bakis och slitna på en pizzeria

en cool gul gubbe :)

ida och sovarn :)

erik och john

en full, däckad alex

vårat camp

håkan hellström sista kvällen, myys.

gaanska skitigt

Så såg det ut! :)

Nu måste jag sova, börjar jobba tio imorrn, sen är jag ledig i hela två dagar :)