Äntliiiigen, PEACE AND LOVE 2012!

Annicka är här och vi fixar och trixar inför morgondagen, blir uppstigning riktigt tidigt för att börja köra till Borlänge. Annars idag har vi varit på Coop och handlat och mötte upp Kalle och hans vän och åt middag på Taormina. Kan inte fatta att det är imorgon vi far, jäklar vad taggad jag är!

We can burn brighter than the sun

Lite bilder från veckan; fisketur, häng hemma i Flarken och några bilder från midsommarkvällen.

Midsommar

Gårdagen bestod först och främst av jobb 6-17 innan jag tog bilen till Flarken. Vi packade ihop hela familjen i tre (!) bilar och begav oss till byastugan i Ultervattnet där det blev grillning och fotboll med massa folk. For sedan vidare till Robertsfors och hängde med Annicka m fl vilket också var trevligt!

23 juni

Har haft en bra dag på jobbet idag och en riktigt bra midsommar igår! Bilder kommer.

Lunch ute i solen idag!

19 juni

Har min sista jobbvecka nu innan semestern vilket såklart känns skönt men är lite bitter över att jag jobbar hela midsommarhelgen och därmed inte kan ha så högtflygande planer direkt, men nått ska man väl hitta på. Jäklar vad najs det ska bli med tre lediga veckor sen!

Inte länge kvar nu!

En kväll i Juni

Har spenderat kvällen på båten med ett gäng tjejer, hur trevligt som helst! Efteråt for jag och Rebecka och åt på Subway. Känns himla konstigt att vi inte kommer ses på en månad nu när man är van och ses typ varje dag!

Sverige - Sämst när det gäller

Efter ett lååångt 12-22.15 pass idag cyklade jag hem fort som tusan för att se avslutningen på matchen som vi självklart förlorar. Kul liv!

Student-bildbomb!

12 juni

Har firat Lukas student hela dagen och nu ska jag kila till jobbet. Lägger ut en bildbomb sen ikväll!

Studenttider

Idag har jag och mamma mestadels fixat inför Lukas student imorgon. Typ handlat och gjort i ordning hos mormor där vi ska vara på dagen. Lite svårt att förstå att plutt-Lukas faktiskt tar studenten. Ikväll har jag hängt med Rebecka och ett gäng vänner till henne och sett sverigematchen. Sög ju riktigt mycket att dom förlorade men vi hade det trevligt ändå!

Helgens bravader

Tänkte göra en liten uppdatering om vad jag sysslat med i helgen:

Fredag: Tog ett tidigt flyg till Stockholm, gick runt i Gamla stan, Sara var på sin intervju, shoppade, åt middag på Pizza hut, hängde på vandrarhemmet och sedan utgång. Träffade både skellefteå- och umeåfolk ute!
Lördag: Seg morgon, åt på Taco bar, en till shoppingtur för att sedan ta flyget till Skellefteå vid 19-tiden. Gick direkt till O'learys för att se fotboll och hänga lite. Kvällen slutade på Big smile med sköna och osköna människor!
Söndag: Vaknade upp i ett regnigt Skellefteå och efter frukost bestämde vi oss för att fara hem till Ånäset/Flarken igen. Efter många om och men (och tre tankningar..) så var vi hemma. Ikväll har jag varit med Annicka och sett Saras match som slutade med vinst för Nysätra. Woho!

7 juni

Håller på att packa lite och väntar på att Sara ska komma med bussen så vi kan äta middag nån gång. Imorgonbitti tar vi flyget till Stockholm och det ska bli så naaajs! Är inte så bra på att uppdatera den här bloggen men är desto mer aktiv på Instagram, heter matildajonort där för er som inte vet!

6 juni

Gårdagen genom Iphonen:

Nu har jag fem (!) lediga dagar att se framemot och helgen spenderas i Stockholm med Sara, bra skit!

Dööör..!

Så jävla rolig, som alltid!

Grillkväll

Har varit och spelat brännboll med ett gött gäng på Mariehemsängarna ikväll och sedan for vi upp till Gammlia och satt och grillade i några timmar, hur najs som helst!