Inventering

Känner på mig att det kommer bli en lååång dag imorgon, säger bara; inventering. Bävar lika mycket för det varje år. Börjar 07.00 och hoppas vi blir klara innan 20 nångång eftersom det är innebandyträning sen. Men äh, bara två dagar kvar till stockholm nu!

Lite från gårdagen

Var förbi hos Kicki en sväng på förfest, eller jag förfestande inte eftersom jag skulle jobba dagen efter men det är ju alltid kul att se andra fulla och denna gången utklädda också, haha.

Surprise surprice..

Kom till jobbet imorse, inte ont anandes, efter två dagars ledighet och märker då att någon har satt upp en fet jävla affisch med Justin Bieber i mitt skåp!? Personen har till och med bemödat sig med att skriva "To Matilda, with love Justin" på den.. Mina kollegor jag jobbade med idag hade ingen som helst aaaning om vem som kunde ha gjort detta men när jag får tag på den jäveln så blir det HÄMND!

Underbara Söndag

Min Söndag har verkligen varit så bra som en Söndag kan vara. Vaknade pigg klockan 8 trots gårdagens festligheter och efter lite chill så for jag och såg UFC's match med Rebecka och Sara M. Blev vinst och dom gick därmed upp i superettan, stämning säger jag bara! Vi gick sedan direkt och såg Dalens match i nya arenan och även där blev det vinst. Och ikväll har jag varit och sett Melissa Horn med Angelica. Bästabästabästa. Hon sätter verkligen ord på saker och ting som ingen annan kan.

Dag 6

Sista dagen blev det häng på Östra stranden igen och till slut vågade vi oss på parasailingen, sjukt härligt!

Dag 5

Dag 5 for vi på en båttur. Väldigt chill! Och sedan utgång på det!

"Lagfest"

Grymt trevlig kväll igår! Lite fyllecyklande, massa innebandysnack, förfest på Teg och trevligt folk gjorde kvällen. Att sedan alla kom in på Rex utom jag var ju en annan sak.. Tydligen viktigt det där med ålder!

Whatever happens tomorrow, we had today.

Var på bio med Sara ikväll och såg "En dag". Så himla bra film!

Dag 4

Dag 4 - bakis... Vi hängde hela dagen på Östra stranden, eller sov ett par timmar under ett parasoll i mitt fall. På eftermiddagen gick vi tillbaks till hotellet och tog ett dopp i poolen. Sedan gick vi ut och åt som vanligt och efter det blev det shopping!

Ser ut att bli en bra vecka detta!

Dag 3

Dag 3 bestämde vi oss för att vandra hela den långa vägen upp till Alanyas borg. Eftersom vi inte kände att några timmars vandring var nog (det kände vi dagen efter..) så tog vi en tur till Damlatasgrottan också och dagen avslutades sedan med utgång!

Dag 2

Uppstigning klockan 5 och sedan 6 timmars bussresa innan vi var framme i Pamukkale. Riktigt häftigt!

Dag 1

Tänkte att när jag ändå har resan i någorlunda färskt minne så kör vi ett gäng dag för dag-inlägg. Så, vad gjorde vi första dagen?

Efter att ha anlänt till hotellet klockan 4 på natten så träffade vi en mycket trevlig receptionist som visade sig bli vår enda sanna vän under veckan (återkommer till det..). En man "hjälpte" oss sedan upp med väskorna på rummet efter att ha hunnit vara runt på alla våningar utom vår så fick vi till slut våra väskor. Efter att sedan ha dricksat alldeles för mycket (eftersom vi inte hade tagit reda på hur mycket en Lira är..) så la vi oss och sov. Första dagen ägnade vi sedan åt att utforska hotellet, poolen, stranden och stan i allmänhet. Vi bokade även morgondagens utflykt; Pamukkale!

Turkish lesson

Chilledill

Blev Idol-tittande ikväll och jobb resten av helgen. Match på Söndag igen, mot Ica Maxi denna gång. Derby!

Helgplaner

Var tänkt att det skulle bli utgång igår efter jobbet men eftersom jag är halvförkyld och hade haft huvudvärk hela dagen så var jag inte så taggad. Stannade hemma och sov 14 timmar inatt så nu är jag människa igen! Ser ut att bli Corona ikväll och imorgon har vi första innebandymatchen för säsongen, såå kul!

Home

Sådärja, då var man hemma igen. Vi har haft en mycket bra vecka och det lär ramla in hel del bilder dom närmaste dagarna så stay tuned!