Måndag

Alltid skönt med ledig Måndag efter en jobbarhelg men har en himla massa jag måste hinna idag eftersom jag jobbar otroligt roliga 12-23 pass större delen av veckan. Började med att storstäda och rensa Eriks lägenhet i två timmar. Stoor skillnad, förväntar mig en jävligt tacksam pojkvän sen! Har även handlat, fixat matlådor, tvättat, städat här hemma, bakat bröd och tänkte göra hasselbakspotatis och baconinlindad fläskfilé till middag lagom till Erik kommer hem. Ska hinna med ett pass på USM också innan dagen är slut.
 
Så nu kan även ni anteckna hur duktig och effektiv jag har varit! Tackar.
 

Kommentarer
Postat av: christina

Åh vad duktig du är! Bäst för Erik att han skaffar något extra fint på din födelsedag hehehhehe ;)

2013-02-18 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0