28 februari

Ca. 06.45 - Vaknar av att Erik far till jobbet. Kan inte somna om.
08.00 - Går upp.
09.00 - Ringer Umehem och säger att jag vill ha en lägenhet NU. Nee, men typ.
09.30 - Har tid hos en naprapat för att fixa min rygg som har krånglat den senaste tiden. Tror han hann berätta hela sin livshistoria på 35 minuter, vet bland annat vart hans barn har gått i skola och hur många fruar han haft. Vart bättre i ryggen iallafall, kanske det som räknas.
11.00 - Bokat möte på banken för skojs skull. Bor tydligen granne med min bankman. Känner mig alltid töntig när jag blir erbjuden kaffe eller te och måste tacka nej för det är sjukt äckligt. Tycker dom borde erbjuda saft istället. Öppnade nått fondsparkonto som jag inte förstår mycket av men verkade bra.
11.30 - Går på stan. Hittar bland annat en jacka på Stadiums rea.
 - Går hem, steker burgare till lunch.
14.00-16.00 - Powernap, oops.
17.00 - Får besök av Amanda, trevligt.
17.30 -Börjar tvätta.
Ca. 19.00 - Mamma ringer. Pratar i 3 år som vanligt. Och ringer sedan upp två gånger för att tillägga någonting.
Nu - Tänkte baka lite bröd och äta tomatsoppa till sen middag, hyfsat kvällspigg. Illa med tanke på att jag börjar jobba 06.00 imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0