Dag 3

Idag har vi varit ute på en 2 timmars båttur och gått och svettats på en marknad. Sara snorklade även, oklart om hon såg några fiskar. Sedan har vi inte gjort så mycket mer, jag råkade "power nap'a" i några timmar och så har vi ätit en delikat middag bestående av pommes frites och ketchup. Vet inte om det är vi som är kräsna eller om det faktiskt är så att dom lyckas få all vanlig mat att smaka konstigt.

Vi var ju på karnevalen igår också, det var väl trevligt. Upptäckte även att det var St Patrick's day igår, synd att man inte dricker öl. Annars hängde vi mest på Grabbarna grus och kryssade mellan olika karaokebarer. Haha, en liten pinsam grej var att vår norska guide vi hade idag kände igen oss från Grabbarna grus igår och vi har inget minne av honom.

Hoppas alla la märke till att jag har lärt mig skriva åäö på detta tangentbordet, himla duktigt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Inget minne av honom? Matilda, du får inte dricka så du får minneslucker! Då får du inte fara utomlands, sköt dig nu!

2011-03-20 @ 19:10:14
Postat av: Matilda

Okej, Amanda...

2011-03-21 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0