17 oktober

Jag var helt övertygad om att det var Måndag idag och tänkte börja göra mig i ordning för att fara till jobbet men sen kollade jag i min kalender och upptäckte att det var Söndag, var tvungen att dubbelkolla i mobilen också. Är kanske liite virrig men det känns då skönt att vara ledig idag. Ska nog inte göra något speciellt, typ röja upp lite i lägenheten och fara och träna senare ikväll.

Igår var jag bara hemma. Satt vid datorn, bakade kladdkaka och sen så pratade jag med Sara också. Vi pratade i 2 timmar och 12 minuter närmare bestämt, nytt rekord tror jag haha!


Idag far mamma och pappa till Paris, är lite avundsjuk måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: annicka

fan vad kung!! :D vi kan ju försöka hitta förfest och sånt också!

2010-10-17 @ 16:11:47
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0