You'd better watch out, 'cause I like you.

Hej! Känner att jag har varit lite väl o-aktiv på bloggen nu, kan bero på att det inte hänt alltför mycket spännande. Menmen, julen var väl som vanligt typ, mysig fast tråkig. Nyår var planerad och klar, skulle bli middag och fest i Röbäck men såklart så får jag halsfluss och får ligga själv i lägenheten hela kvällen, det var inte jättekul kanske. Så jag äter pencillin nu=inget festande för mej den kommande helgen heller. Jobbar ändå på Konsum fredagkväll och har jour på Frasses hela helgen så jag ska roa mej där istället. =)

Har även insett att skolan börjar imorgon och jag har som vanligt knappt märkt att lovet började, fattar aldrig vars tiden tar vägen. Sista terminen också, ska ta vara på den. =)

Ska även tillägga att 2009 var lätt det bästa året i mitt liv, har haft så jäkla kul och träffat så många nya människor. 2010 har alla förutsättningar att bli lika bra eller ännu bättre. Det kommer vara året jag tar studenten, tar körkort (förhoppningsvis!), reser, jobbar, festar och lever livet! ;D


Sara bjuder på den! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

plågsam död, visst var det så vi sa?!

2010-01-06 @ 23:10:41
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0