Vecka 2.

Dålig uppdatering som vanligt.. Hehe =) I veckan har det iallafall inte hänt speciellt mycket. Jag har blivit sjuk igen så det enda jag gör är att pallra mej till skolan och efter det far jag hem och däckar i sängen. Jag som var så himla taggad på att börja träna, men icket! Igår var jag och kollade på när Ida och Anki tränade eller vi snackade väl mest, hehe.  Vi vågade oss iallafall upp på övervåningen där dom fria vikterna är eftersom det knappt var nått folk. Vi körde lite bänkpress men det gick sådär, återkommer när jag tar stången. ;) Men nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen så jag är jättetaggad.

I helgen ska jag på stan med Sara och Alexander och vi ska shoppaaa! Eller jag är väldigt shoppingsugen iaf. Sen ska jag och Sara se "Snabba cash" på bio, den verkar jättebra faktiskt. Efter bion ska jag hem till Flarken en sväng men far tillbaks till stan på söndagkväll. Fredagkväll är fortfarande oplanerad men får hoppas på att det dyker upp nått trevligt.


Kommentarer
Postat av: idaaa

uppdatera :(

2010-01-18 @ 10:29:54
URL: http://idislarn.blogg.se/
Postat av: Linnepinne

Trevligt

2010-01-19 @ 14:38:36
Postat av: Linn

Uppdatera!



Du har ju inte ens uppdaterat sen innan du såg Snabba Cash... :/

2010-01-25 @ 12:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0