Uppdatering!

Idag har känts som typ världens längsta dag, kanske för att vi gick heldag och typ aldrig gör det annars och hade 3 lektioner med samma lärare. Sen blire ju inte bättre om man knappt har sovit, skyller det på en viss Sara som ringde klockan 3 och hade lite aggressionsproblem som hon tog ut på mej ;). Efter skolan så däckade jag i sängen och råkade sova bort hela eftermiddagen som vanligt. Jag som hade planerat att jag skulle plugga, städa, handla osv men får väl ta det imorn. 

Just nu känner jag mej mest less. Less på allt plugg, less på att jag måste hitta praktikplats i veckan,less på att det känns som att man aldrig har tid att träna, less på att vi har hur mycket som helst att göra med UF, less på att du aldrig hör av dej..

En bra sak är iallafall att jag är ledig i helgen och jättetaggad på fest! Sara kommer till stan också, det kan inte bli annat än bra :).

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag loovar att ringa oftare Matilda ^^

Skämt åsido... Praktiken känns faktiskt riktigt drygt

2010-01-25 @ 22:09:24
Postat av: sara

Du var ju faktiskt vaken klockan 3 så skyll inte på mig här! ;)

2010-01-26 @ 18:35:27
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0